29 Ocak 2011

Ben ve Kendim




Sevemedim yalnızlığı,
Hayallerde boğdum kendimi.

Hep düşündüm.
Hep olmayı, yapmayı düşündüm.
 Düşünmekti tek yaptığım.

Orda bir yerlerdeydim,
Biliyordum, görüyordum kendimi.
Asla varamadım.

Uyuyordum, göremiyordum.
Durum eyleminde takılı kaldım,
 Yoktu kendime hayrım.

Durdum, durdum, durdum...
Zaman durmadı,
Beklemedi beni bir saniye dahi.

Kuyruğun arkasındaydım hep.
Gerilerden gelemedim,
Geçemedim.

Neden böyle?
Soramadım, bilemedim.

Sonunda kaybettim kendimi,
Harcadım hayallerimi.
Cepten yemekti tüm yaptığım.
Katamadım.

Sesimi çıkarmadım,
Utandım kendimden.

Başladığım yerdeyim şimdi.
Her zaman...

Bugün de böyle geçti.
Nefretimin ta kendisiydi kendim.

Tekrar tekrar düşündüm.
Kabullendim bunu sonunda,
Kendimi yırtmadan beş dakika önce...

Ve beni gördüm,
Oradaydım hala.

En sonunda vardım oraya.
Kendime söyledim kendim dinledim.

Anladım ki ben,
Yalnızlığı sevdim.