23 Şubat 2011

Klasik Adam




Duygularımın katili,
Kendi yalnızlığımda yaşıyorum kendimi,
Sevişiyorum kendimle saatlerce.

Şeytan yatağına çağırıyor beni.
 Elinde viski sarhoş gecelere davetliyim.
Ölüm ve seksin doruklarında bir saat isteğim...

Beni benden vazgeçiren kadın...
Hayatımın bütün anlamını yitirten şeytan...

Yine yaptı yapacağını,
Aklıma girdin sinsice sigaramın dumanı gibi...

Çekip gidemem buralardan zincirli ellerimle,
Sarhoşum bu gece de yine.

Çarşafıma sinen onca kadının kokusu,
Hepsinin yüzünü unuttuğum...

Bir orospu gibi harcanmış anılarım.
Kanım rengini kaybediyor.

Kumarda kaybettim yine,
Teselli ödülüm aşk nerede?

Klasik adamın hüzün sonu,
Yatağında kirli bir cesetle...
Tertemiz süsü verilen kirli ölüm...

Küllükte canı çıkmış her bir sigaram,
Yalnızsın sen de benim gibi...