20 Şubat 2011

Dünyayı Satan Adam

 
 
 
Karanlıklara sürün beni, cehenneme sürgün edin.
Yalnızlıklara boğun beni,
Umutsuzluğun yanına zincirleyin.

Erkekler abazan, kadınlar çiçek olsun.
Reerkarnasyonum olsun bok böceği.

Paramla ölçün değerimi,
Sakalımdan tanıyın beni, gömleğimden ya da…

Masumiyetimi alın, arsızlaştırın beni.
Genlerimle oynayın yapboz gibi.
Tanrı olun baştan yaratın beni.

Sorunlarda bulun beni,
Çözümlerde kaybedin.

Alın hayrımı görün hayatımın.
Büyük balıklar yaşasın hep
Küçükleri katledin.
Tek bir masum bırakmayın,
Yakın yıkın gözünüzü kan bürüsün.

Dünyayı satan adam ilan edin beni.
Ezin beni,
Linç edin gördüğünüz her yerde.

Saygınlığımı alın sırtımdan,
Sevgim size kurban olsun.

Göklerde arayın gerçeği,
Beni yerin dibine sokun.

Seçeneklerim olmasın yollarım olmasın
Beni ipin üstünde yürütün.
Hayallerim sizinkilere feda olsun.

Aşk mı dedi içinizden biri?
Alın o da sizin olsun.

Soyup soğana çevirin beni
Alın götümdeki donu.
Elim sikimde gezdirin beni.

Hala mı korkuyorsunuz varlığımdan?
Hayır öldürmeyin,
Kullanın beni.

Başladığım yere gönderin beni.
Dilinizde fıkra olsun acılarım.

Günahlarınızı satın bana,
Cennet sizin olsun.

Pucca pucca dolaşın aylak aylak,
Şancıların olsun arenalar.

Geleceğime çelme takın alay edin,
Zevklerimden mahrum edin.
 Sarhoş kafamı duvarlara çarpın.

Zararlıymış diye duydum,
Yasaklayın ayakta işemeyi.

Beni siz yönlendirin,
Beynimi sökün yıkayın,
Düşüncelerimi çalın.
Sonra beni görmezden gelin.

Ve sonunda o an geldi…
Görünmeyen zincirlerleyim şimdi.
Ve görünmeyen bir şey daha,
Öteki benliğim.

İşte orda götüyle gülen benim.
Tüm bunlara…
Yerlerde yuvarlanan…
Sizlere teşekkür ederim,
Özgürüm şimdi.