01 Nisan 2011

Vücut




Seks
Yolun başlangıcı
Hayatın biricik anlamı
Güzel vücutlar dolanırdı
Gün be gün güzelleşti hepsi
Parfümler uçuştu gökyüzüne
Işıklar süzüldü karanlıklara
Kokular yayıldı sokaklara
Kedi gibi sessizce
Yılanlar gibi
Fareler gibi
Topuklar tıkırdadı
Kutsal kitap oldu dergiler modern çağda
On dördünde kadın oldu genç kızlar aceleyle
Gelen geçeni izledim balkondan elimde sigarayla
Havaya üfledim dumanı parfüm kokularına kavgaya
Zevk içinde seyrettim arkama yaslanıp kral edasıyla
Düşkün bir adam gördüm çöpten ziyafet araklarken
Dilberin biri geçiyordu yanından görmezden gelip
Adalet bizimle taşak geçiyordu gülme kriziyle
Umarsızca bir sigara daha yaktım sonra
Aşkı düşündüm acaba kaldı mı diye
Birkaç gram aşk dilendim
Sarıp içeyim diye
Kıvrımlar kıvrımlar
Her yerde gözüme battılar
Kadın vücudundakiler özellikle de
Uykumu böldü gece vakti ani sevişmeler
Kaybolmak istedim hep bilmediğim diyarlarda
Tanımadığım kadınların kasvetli yatak odalarında
Geceyi bekleriz her uyandığımda günün ilk ışıklarıyla
Şeytana davetler yolladım en sıkı dostum olsun diye
Çocukluğumu izledim gözlerimde aynaya baktıkça
Tanıştığım ilk dudakların suçluluğu vardı içinde
Ve yine kadınlar vardı dünyayı yönlendiren
Kirlenmeye beş kala bir gencin kalbinde
Erkeklere şekil veren o berberlerde
Mezarımda bulacaktım kendimi
Ceplerim dolu günahlarımla
Attığım o kahkahalarla
Yitirdiğim o aşklarla
Ah bir sigara daha
Tek bir gün daha
Seni sevebilmek
Koklamak için
Cehennemde
Gülmek için
Masumiyet
Çocukluk
Acılarım
Karanlık
Savaşım
Gençlik
Günah
Kadın